надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я

gallery/leiba
1972
gallery/lispi

     Головне завдання ТОВ «ЛИСПИ» - це постійне підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, задоволення замовників, забезпечення якості, взаєморозуміння і коректності у відносинах з усіма зацікавленими сторонами (громадськістю, партнерами, замовниками, постачальниками, власниками і працівниками підприємства), постійне поліпшення системи управління якістю.

 

     Всі зусилля управління і персоналу підприємства спрямовані на те, щоб максимально забезпечити і підтримати довіру замовників ТОВ «ЛИСПИ» як до виробника продукції високої якості - солоду і пива.

Політика в сфері якості.

попередня стаття

наступна стаття

Діяльність ТОВ «ЛИСПИ» орієнтована на задоволення конкретних вимог замовників і визначає такі напрямки:

 

  • організація виробництва солоду і пива на високому технічному та організаційному рівні, які виключають будь-які відхилення від вимог щодо звітності;
  • усвідомлення кожним працівником особистої участі в досягненні високих кінцевих результатів діяльності ТОВ «ЛИСПИ»;
  • забезпечення постійного поліпшення системи навчання працівників в області якості і в сфері професійної підготовки;
  • впровадження світового і вітчизняного досвіду виробництва солоду і пива;
  • забезпечення ефективного і результативного функціонування всіх процесів, пов'язаних з системою управління якістю ТОВ «ЛИСПИ», їх вдосконалення з використанням прогресивної технології та інновацій;
  • побудова стійких взаємовигідних відносин з постачальниками, формулювання високих вимог до якості сировини, матеріалів і організації робіт нашими постачальниками.
gallery/img-f6e7ca7465daac1d5e6dfb63f7576a23-v

Політика в сфері якості ТОВ «ЛИСПИ» грунтується на таких основних принципах загальної політики підприємства:

 

  • об'єктивні, доброзичливі і рівноцінні відносини до всіх клієнтів;
  • чітке виконання умов внутрішніх документів системи управління якістю, державних стандартів і інших нормативних документів;
  • першорядне значення на підприємстві надається питанню якості продукції та забезпечення необхідними ресурсами для досягнення цілей і завдань в сфері якості;
  • якість продукції вирішальним чином впливає на конкурентоспроможність і ринкові позиції підприємства;
  • висока відповідальність персоналу;
  • підтримка приємних цін на продукцію для клієнтів;
  • обов'язкове планування, облік і контроль всіх видів робіт на підприємстві, що дозволяє не тільки підтримувати якість продукції, але і оптимізувати витрати;
  • моральне та матеріальне стимулювання персоналу є одним з важливих чинників поліпшення системи управління якістю і всіх напрямків діяльності підприємства.
gallery/img-cd0037af4ec0c7c715d13bb6acc97eb7-v